زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

خواص “وازلین” برای مژه و دور چشم و ابرو و پوست

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ

خواص “وازلین” برای مژه و دور چشم و ابرو و پوست

,وازلین,وازلین چیست,وازلین برای مژه,وازلین برای دور چشم,وازلین برای ابرو,وازلین برای پوست صورت,وازلین برای مو,وازلین برای موی سر,وازلین برای جوش صورت,وازلین بهداشتی,وازلین چیست,ترکیبات وازلین چیست,روغن وازلین چیست,وازلین از چیست,گاز وازلین چیست,Vaseline چیست,وازلین برای چیست,خواص وازلین چیست,وازلین طبی چیست,وازلین برای مژه ها,وازلین برای مژه خوبه,خواص وازلین برای مژه,وازلین برای تقویت مژه,وازلین برای رشد مژه,وازلین برای بلندی مژه,وازلین مژه,فواید وازلین برای مژه,خاصیت وازلین برای مژه,خواص وازلین برای دور چشم,وازلین دور چشم,کرم وازلین برای دور چشم,وازلین برای چروک دور چشم,فواید وازلین برای دور چشم,استفاده از وازلین برای دور چشم,وازلین برای ابرو مفید است,وازلین برای ابرو خوب است,وازلین برای ابروها,وازلین برای رشد ابرو,خاصیت وازلین برای ابرو,وازلین برای تقویت ابرو,وازلین ابرو,وازلین ابرو,روغن وازلین برای ابرو,وازلین برای پوست صورت نوزاد,فواید وازلین برای پوست صورت,خاصیت وازلین برای پوست صورت,ایا وازلین برای پوست صورت مناسب است,آیا وازلین برای پوست صورت خوب است,استفاده از وازلین برای پوست صورت,وازلین و پوست صورت,وازلین برای پوست صورت,استفاده وازلین برای پوست صورت,وازلین برای موژه,وازلین برای موخوره,وازلین برای موها,روغن وازلین برای مو,فواید وازلین برای مو,خواص وازلین برای موی سر,وازلین مو,وازلین مو,وازلین برای رشد مو,استفاده از وازلین برای موی سر,وازلین و موی سر,وازلین و جوش صورت,وازلین بهداشتی ساج,وازلین بهداشتی,قیمت وازلین بهداشتی,فروش وازلین بهداشتی,محصولات بهداشتی وازلین,تولید وازلین بهداشتی,مصارف وازلین بهداشتی,کاربرد وازلین بهداشتی,خواص وازلین بهداشتی

   وازلین , وازلین چیست , وازلین برای مژه , وازلین برای دور چشم , وازلین برای ابرو , وازلین برای پوست و جوش صورت

تأثیرات باورنکردنی وازلین در زیبایی :

راههای زیادی برای مصرف از وازلین در زیبایی و آرایش صورت وجود دارد. وازلین یک محصول بهداشتی با کارکردهای بسیار است که خیلی با ارزشتر از آن است که فکر کنید. در واقع وازلین می‌تواند جاگزین خیلی از محصولات آرایشی گران‌قیمت شود. با وازلین می‌توانید لبها و گونه‌های زیباتری داشته باشید و همینطور استفاده‌های بسیار دیگر. دراین مطلب به  کارکرد وازلین در زیبایی و آرایش می پردازم که امیدوارم شما هم از آنها نتیجه بگیرید.

وازلین , وازلین چیست , وازلین برای مژه , وازلین برای دور چشم , وازلین برای ابرو , وازلین برای پوست و جوش صورت

خواص وازلین در زیبایی صورت :

  1. وازلین لب ها را شاداب و برجسته می کند.
  2. وازلین مژه‌ها را ضخیم‌تر و پرپشت‌تر میکند.
  3. از وازلین به عنوان سایه چشم استفاده کنید.
  4. وازلین گونه‌ها را  برجسته و زیبا می کند.

  5. وازلین , وازلین چیست , وازلین برای مژه , وازلین برای دور چشم , وازلین برای ابرو , وازلین برای پوست و جوش صورت

استفادهای که از وازلین می شود :

  1. برای پاک کردن آرایش به جای استفاده از پاک کننده های آرایشی فانتزی،کمی روغن وازلین به توپ پنبه ای زده و آرایش خود را پاک کنید.
     
  2. استفاده در بیرون آوردن زیور آلات تنگ کمی از  وازلین را  به گوشواره   بزنید بدون درد سر می توانید آن  را خارج کنید . همچنین می توانید برای دستبند و یا حلقه تنگ هم استفاده کنید.
  3. برای صاف کردن  و تقویت موها روغن وازلین برای موخوره خوب است و همچنین موهای فرفری را  صافتر میکند.
  4. درخشان کردن کیفاگر کیف پولکهنه و رنگ پریده شده، آن را با وازلین تمیز کنید.
  5. براق کردن کفش چرم کفش چرم را براق میکند.
  6. اگر  بر روی یک پروژه هنری که شامل نقاشی بر روی فلز یا چوب و سطوح خاص است به قسمتهای طراحی کمی وازلین بزنید.

وازلین

  • عباس زادعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی