جملات و متن اس ام اس طعنه دار و کوبنده 96 – 2017

در این مطلب از سایت جسارت برای شما جملات و متن و اس ام اس طعنه دار زیبایی را فراهم کرده ایم.امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد

اس ام اس طعنه دار , متن طعنه دار , جملات طعنه دار

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

هی غریبه قیافت خیلی آشناست

من و تو جایی همدیگر را ندیده ایم ؟

آهان یادم اومد یه روزهایی خاطره هایی با هم داشتیم

یادمه اون موقع دم از عشق و عاشقی می زدی …

اینقدر مات نگاهم نکن عشقت حسودیش می شه !

راستی قبل رفتن خواستم بدونی

وقتی دیدمت دلم نلرزید

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

بعضیا لازمه کنارت نباشن

کنارت که باشن تنهاتری

پس خواهشن نباش…

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

کودکی هایم را ببخش

من بزرگ نمی شوم

نه اینکه نخواهم بزرگ شوم

که در من بزرگی مفهومی است دست نیافتنی

دوست من کودکی هایم را بر من ببخش

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

رفتنت را خیالى نیست

فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى

جا داده بودى آن همه دروغ را

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست

در عفو لذتی است که در انتقام نیست

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

عزیزم !

دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم

آرزو می کنم او آرزوی تو باشد

آرزوی او دیگری …

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

اگر با گذشت کردن کسی کوچک می شد

خدا تا این اندازه بزرگ نبود!

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم

مشترک مورد نظر آدم نمی باشد

قطع کن !

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

خیلی وقت است که کــــات گفته ام

ولی تو همچنان برایم بــــازی می کنی

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

وقتی داشتی می رفتی

گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمی تونی پیدا کنی

توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمی خورد

اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

از فردا بیشتر مراقب باش

تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

این روزها قدم که میزنم

منحرف می شوم به سمت چپ

در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام

باید بیرون بیندازمت

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است

به لجن می کشی واژه ها را …

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

واقعا چه فایده ؟

بالای خط فقر باشی و زیر خط فهم

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

فرق سرت می دونی کجاست ؟

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

می دونی چیه رفیق؟

اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون

حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

مشکل از خود ماست

واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره

دو کیلومتر می دویم

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی می کنیم که

از زندگی ، جز آب و علف روزانه نه می فهمند نه می خواهند!

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

یه رابطه عاشقانه فقط مخصوص دو نفره

ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستن …

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

به بعضی ها باید محبت و معرفتتو قطره قطره با قطره چکون بدی

چون جنبه همشو یکجا ندارن

یه دفعه میزنن زیر همه چیز

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96

امان از روزی که

دو زاری مثل تو خودش رو تراول فرض کنه ..

جملات و متن و اس ام اس طعنه دار و تیکه انداختن 96