زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

تعبیر خواب مار

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ق.ظ

تعبیر خواب مار

در این مطلب می خواهیم برای شما تعبیر خواب مار را آموزش دهیم.مار اصولا یکی از جانورانی است که همه از آن می ترسند و ممکن است در خواب شما هم آمده باشد.بنابراین با خواندن این مطلب خودتان می توانید دیدن مار در خواب را تعریف کنید

تعبیر خواب مار از زبان امام صادق ع

مار نمایانگر بسیاری از چیزهاست اما بیشتر به فرآیند حیات اشاره می‌کند. اگر زندگی فردی را از بارداری تا مرگ او در نظر بگیریم، جریانی از رخدادها و حرکت‌ها را مشاهده خواهیم کرد که از بسیاری جهات به فیلم‌هایی که دانه‌ای را از تبدیل شدن به گیاه، گل دادن و مردن به صورت پرسرعت نشان می‌دهند شباهت دارد. 
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب مار، دشمن پنهان می‌باشد. اگر ببینی در خانه مار وجود دارد، تعبیرش دشمنی از اهل خانه می‌باشد، ولی اگر مار را در صحرا ببینی، تعبیرش دشمنی بیگانه است.
 

تعبیر خواب مار

 
مار قرمز خطر ناک استفرایند زندگی درونی ما که احتمالا از طریق احساسات خوشایند، عشق و خلاقیت به فرایندی التیام بخش یا فرایندی که فرد را به سوی رشد و تحول مثبت سوق می‌دهد تبدیل شده است. ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر مار قرمز ببینی، یـعـنـی دشمن تو خوش‌گذران می‌باشد. 
 

تعبیرهای مار عبارت‌اند از:

  1. دشمن مخفی
  2. زندگانی
  3. سلامتی
  4. پادشاهی
  5. سپه ‌سالاری
  6. کامیابی
  7. زن
  8. خواسته و مراد
  9. پسر 
  10. سیل
کلا دیدن مار عجیب است اگر ببینی مار را به دو نیم کرده‌ای، یـعـنـی مال و اموال دشمن را مصرف خواهی کرد . ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی مار از تو فرار می‌کند، تعبیرش ضعف دشمن می‌باشد.اگر ببینی مار سفیدی را گرفته‌ای ، تعبیرش بزرگی و عظمت است. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی ماری را گرفته‌ای ولی به تو صدمه نرسیده است، یـعـنـی بزرگی و عظمت به دست می‌آوری و بر دشمن غلبه می‌کنی و به خواسته و مقصود خودت خواهی رسید .
  • عباس زادعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی