شعر در مورد تفریح

شعر در مورد تفریح ,شعر در مورد تفریح با دوستان,شعری در مورد تفریح,شعر درباره تفریح,شعر تفریح,شعر تفریحی,شعر درباره تفریح,شعر در مورد تفریح,شعر تجریح,شعر زنگ تفریح,شعر زنگ تفریح هاتف,شعر برای تفریح,شعر راجع به تفریح,شعری در مورد تفریح,شعر در مورد تفریح با دوستان

شعر در مورد تفریح

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد تفریح برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست،

اما برای ماهی زندگی‌ست

برای کسی که دوستت دارد

زندگی باش نه تفریح!!

شعر در مورد تفریح

 بلاتکلیف، پای تخته، فکر زنگِ بی تفریح

 فقط پاپوش می دوزیم بر پای زیانِ هم

 قلم موهای خیس از خون به جای رنگِ روغن را

 چه آسان می کشیم این روزها بر آسمانِ هم

شعر در مورد تفریح با دوستان

تو را دوست دارم

بیشتر از نوشتنِ آخرین سطرِ مشق‌هایِ مدرسه

بیشتر از تقلب در امتحان

حتا بیشتر از بستنی‌ قیفی‌‌هایِ قدیم

پفک‌هایِ طعمِ پنیر

بیشتر از صبح‌هایِ جمعه

عصرهایِ لواشک آلوچه

تو را از زنگ‌هایِ تفریح هم

بیشتر دوست دارم

شعری در مورد تفریح

نالان دلم ار برده دو چشمت عجبی نیست

در دست دو مست از پی تفریح ربابی

با دیده تر برد ز فکر تو مرا خواب

بی روی تو نقشی زدم امروز بر آبی

شعر درباره تفریح

نسیم بهشت است و دارد نشان ها

ز تفریح تسنیم و ترویح کوثر

که از روی غلمان گشوده است برقع

که از فرق حوران ربوده است معجر

شعر تفریح

یک نفر را توی زندگیتان راه بدهید که برای بودن و ماندنش نیازی نباشد

دست به قد و قواره اتان بزنید،

که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید

و بشوید یک آدمی که هیچ وقت نبوده اید…

شعر تفریحی

ما راحت نظر میدهیم

عکس از بیرون رفتن و خوش گذرانی بگذاریم

اسمش میشود شوآف

و تفریح هایمان را برای خودمان نگه داریم

میشویم بیچاره و افسرده است.

شعر درباره تفریح

میدانی!؟

ﺩﯾﮕﺮ ﻧﻪ ﺩﻟﻢ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ

ﻧﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﻧﻪ ﺁﯾﻨﺪﻩ،

ﻧﻪ ﺣﺘﯽ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼﺑﭽﮕﯽ،

نه غروب نه پارک نه آهنگ نه تفریح

ﺩﻟﻢ ﻓﻘﻂ ی دیس برنج با سه سیخ کوبیده

و گوجه اضافه میخواد

شعر در مورد تفریح

به بعضیام باید گفت ،

خجالت اعتیاد نداره

گاهی تفریحی هم شده

بکش

شعر تجریح

تفریحت

خواندن شعر است …

و… من

برای دلخوشی های تو

شاعر شدم ….

شعر زنگ تفریح

یک جوری میگن پتو مسافرتی . . . .

انگار بقیه پتوها همشون سرکارن و تفریح نمی رن ،

من خودم یک ملحفه سراغ دارم

جهانگرده !!!

شعر زنگ تفریح هاتف

رفـــــاقـــت

برای تازه به دوران رسیده ها

تفریحی بیش نیست

اما برای مردانی که رفــــاقــــت را میفهمند

زنــــــــــدگـــــــــــــیست

شعر برای تفریح

یادش بخیر :

تو دبستان که زنگ تفریح تموم می شد ،

مامور آبخوری

دیگه نمی ذاشت آب بخوریم.

شعر راجع به تفریح

{تنهـــــا} کــه بـاشی

تفریحــت میشــــﮧ

نگـــــاه کـــردن بــه صفـحــــﮧ {مـانیتـــورت}

بـــدون اینکــــﮧ بدونی {ســاعـــت هــآ} میگـــــذره .

شعری در مورد تفریح

دیشب رفتم پارک

سه نفر والیبال بازی میکردن

دو نفر بدمینتون . . . . . .

یه دویست سیصد نفری هم زغال میچرخوندن

برای قلیوون !

ینی من کشته مرده این تفریحات سالمم!

شعر در مورد تفریح

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد بسیج دانش آموزی

شعر در مورد پژوهش

شعر در مورد پزشک

شعر در مورد پسته

شعر در مورد جبران