زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

آموزش و فواید ماساژ‌+ماساژ درمانی

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ

آموزش و فواید ماساژ‌+ماساژ درمانی

ماساژ,ماساژ تایلندی,ماساژ در منزل,ماساژ بدن,ماساژور,ماساژ به انگلیسی,ماساژ صورت,ماساژ در تهران,ماساژ صورت با قاشق,ماساژ صورت تصویری,ماساژ صورت برای چاقی,ماساژ صورت با یخ,ماساژ صورت برای ایجاد گونه,ماساژ صورت با Emu Oil,ماساژ صورت برای لاغری,ماساژ صورت با روغن کنجد,ماساژ صورت با عسل,ماساژ در تهرانپارس,ماساژ در تهران با صیغه,مرکز ماساژ در تهران,سالن ماساژ در تهران

امزش و فواید ماساژ‌+ماساژ درمانی

به گزارش بی اس ام اس ماساژ‌درمانی را حرکات دست، کشش‌ها و فشار‌های خاص روی نقاط مختلف بدن می‌گویند. این نوع درمان از شاخه‌های فیزیوتراپی است که در آن علاوه بر استفاده از دست، از تجهیزات و دستگا‌ه‌های مختلفی نیز استفاده می‌شود. ماساژ باعث گردش خون بهتر و جریان لنفاوی می‌شود و مواد ‌غذایی و اکسیژن تازه به بافت‌ها می‌رسد و مواد سمی از آن خارج می‌شود.

استفاده از این نوع درمان برای؛ تقویت بدن، کاهش اضطراب، رفع خستگی، تعدیل خلق و خو، کاهش استرس، درمان گرفتکی عضلات، کاهش درد و خارج کردن مواد زائد بدن.

به عقیده‌ی طبیبان سنتی زمانی که معده پر است، وقت مناسبی برای ماساژ نیست. همچنین باید قبل از ماساژ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پاکسازی انجام شده باشد که مواد زائد بتوانند از بدن خارج شوند.

در مواردی که باید از ماساژ درمانی اجتناب کرد؛ شکستگی، سوختگی، تب بالا، یرقان، رگ به رگ شدن، بیماری‌های عفونی، بیماری‌های مزمن، زخم‌های باز، آتریت و بیماری‌های قلبی.

همچنین راجع به برخی موقعیت‌ها نیز باید با پزشک مشورت کرد. مانند بارداری، بیماری‌های قلبی و سرطان‌ها.

باید توجه کرد که این کار نباید توسط افراد ناآگاه و غیر متخصص صورت گیرد.

ماساژ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی