زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

تاریخ تردمیل

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ق.ظ

شاید برای شما جالب باشد که تنها گروهی که قادر به استفاده از تردمیل نیستند، افرادی با مشکلات استخوانی و مفاصل پا هستند. با توجه به فشار روی پاها هنگام پیاده روی یا پیاده روی، کسانی که مجروح شده اند و یا مفاصلشان خشک، متورم یا درد هستند نباید بر روی تردمیل راه بروند. بنابراین، تفکر آرزوی مناسب برای همه افراد دیگر است. حتی افراد مبتلا به بیماری قلبی نیز می توانند از آن به طور کامل استفاده کنند. با این حال، قبل از شروع به ورزش با میل شدید، شما باید برای افزایش شدت ورزش و ضربان قلب ضروری با پزشک خود مشورت کنید. تردمیل حتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بازسازی افراد مبتلا به سکته مغزی و ضعف عضلانی.

تاریخ تردمیل

بر خلاف تصور ما، تمایل بلندی یک اصطلاح بسیار قدیمی است. بحران میل به دستگاهی است که در فضای باز انسانها به حیوان در کمربند نقاله حرکت می کند. ایده ارتش صعودی در سال 1875 توسط کشاورزان به دنبال راهی برای تولید قدرت در بخش کشاورزی بود. آنها تمبرهای حیوانی را ساخته اند و از بخش های فرز، روغن زنی و شخم استفاده می کنند. در واقع، آرزوی تحقیرآمیز امروز در سال 1952 توسط رابرت بروس، متخصص قلب، برای آزمایش استاندارد برای تشخیص و ارزیابی بیماریهای قلبی و ریوی ارائه شد. تردمیل ها در دهه 1960 بسیار گران قیمت بودند و فقط برای معاینات پزشکی استفاده می شد تا شخص دیگری به نام بیل ایستگاه، که مدرک پزشکی داشت، تی شرت را برای کاربران خانگی طراحی کرده و به مصرف کنندگان با قیمت مناسب ارائه می داد.
اجزای تردمیل

دستگاه خرد کننده که عمدتا موتور است، شامل یک بند است که به شما اجازه می دهد با سرعت چرخش در اطراف غلتک ها روی صفحه اصلی راه بروند و به سرعت حرکت کنید. میل واقعی، در واقع، شرایط را برای انجام دو ورزش، مادر ورزش، در خانه و فضاهای بسته فراهم می کند. بحران می تواند برای باشگاه، حرفه ای و آموزش مبتنی بر خانه استفاده شود. قدرت موتور، حداقل و حداکثر سرعت، زمان کار، شیب الکتریکی و دستی، حداکثر وزن قابل تحمل، شرایط و نوع قدرت خرد کردن تعیین می شود. اکثر تردمیل ها یک سیستم نمایشگر دیجیتالی دارند که نرخ ضربان قلب، فاصله، کالری، سرعت و زمان را نشان می دهد. تست ورزش تار است که پیشرفتی است که بر اساس برنامه تمرینی تعیین شده و سلامت قلبی عروقی را با الکتروکاردیوگرافی کامپیوتر بررسی می کند. بحران میل به اکثر باشگاه های ورزشی همراه با انواع دیگر تجهیزات ورزشی است. میل تردید یک بند است که چرخش باعث حرکت صفحه نمایش می شود. به این ترتیب، می توانید راه بروید یا حتی روی آن راه بروید. میل جنسی یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات ورزشی برای کاهش وزن است.
آشنایی با اجزای تردمیل

تمایلات تند و تیز شامل قطعاتی مانند تردمیل، موتور شیبدار، تردمیل، هیئت مدیره تردمیل، کمربند موتور، غلتک و کمربند اصلی است. به طور معمول، افرادی که با تردمیل کار می کنند اجزای آن را نمی دانند و کار هر یک از آنها را نمی دانند. دانستن قطعات تردمیل به شما در درک تردمیل کمک خواهد کرد و در پیدا کردن مشکلات زمانی که مشکل دارید، متوجه خواهید شد. 1 موتور تردمیل: یک جلو تردمیل جلو در قسمت جلو موتور وجود دارد که مهمترین قسمت تردمیل است و در چرخ دستی های خرید باید توجه به قدرت و کیفیت آن شود، این موتور اصلی است توسط میل و قدرت آن بر اساس اسب بخار است. معلوم می شود 2 موتور شیب: موتور شیب نیز در جلو جلوی خرد کردن و کنار موتور اصلی قرار دارد که شیب شیب را با حرکت دادن سیم پیچ تنظیم می کند. لازم به ذکر است که برخی از تردمیل ها یک موتور شیب ندارند و شیب به صورت دستی اجرا می شود. 3 لوازم الکترونیکی پیشرفته: این قسمت شامل صفحه نمایش ها و کلیدها در کنار صفحه نمایش تلنگر و دسته های آن است که اتصال کاربر را تضعیف می کند. 4 قطعات الکترونیکی پایین: این قطعه در قسمت جلو آسیاب خرد کردن و در کنار موتور قرار دارد که مسئول تامین بخش های مختلف آسیاب خرد کردن می باشد. 5 خرد شدن شاسی: این چارچوب اصلی خرد کردن آسیاب و بخش فلزی است که تمام اجزای خردشده بر روی آن نصب شده است. فریم این بخش یک عامل خوب در انتخاب مناسب اتصالات برنج است. 6 قله ضخیم: بخش که بند اصلی را خرد می شود، و همیشه باید صاف و جلا باشد. 7 موتور تسمه: محور که موتور را به رول جلو حرکت می دهد و باعث می شود کمربند چرخش یابد. 8 غلتک: در سنگ شکن ها، دو غلطک وجود دارد که به آنها غلطک های جلو و عقب را می گویند که کمربند آنها را دور می اندازد و تنش بند را تنظیم می کند. 9 کمربند اصلی، سینه ای است که ما بر آن می چسبیم، و جنس و کیفیت آن به واسطه عوامل تمایل به دور است.

  • عباس زادعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی