زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

زادعلیم

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

حروف الفبا

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ

آشنایی با “حروف الفبا” + “حروف الفبای فارسی” به ترتیب

الفبای فارسی,الفبای فارسی برای کودکان,الفبای فارسی قبل از اسلام,الفبای فارسی فانتزی,الفبای فارسی با شعر,الفبای فارسی اندروید,الفبای فارسی باستان,الفبای فارسی نستعلیق

حروف الفبا , حروف الفبا فارسی , حروف الفبای فارسی , حروف الفبای فارسی به ترنیب

حروف الفبای فارسی و عربی بسیار شبیه هم هستند و فقط در چند حرف با هم تفاوت دارند و گچ پژ در زبان عربی وجود ندارد.بعضی از حروف هم در ظاهر کمی با هم فرق دارند.مانند ک فارسی که سرکشدار است و در عربی بدون سرکش است اما از لحاظ صدایی یک صدا دارند.بعضی از حروف هم مانند ث وجود دارند که از لحاظ تلفظی با هم فرق دارند ولی در حالت نوشتاری کاملا شبیه هم هستند.الفبای فارسی دارای سی و دو حرف است که با الف شروع می شود و با یا مام می شود.در الفبای فارسی حروفی وجود دارند که یک جور تلفظ می شوند ولی یک جور نوشته نمی شوند مانند چهار حرف ز ذ ض ظ.یا سه حرف س ص ث.

1♣  الف  ♣

2♣  ب  ♣

3♣ پ ♣

4♣ ت ♣

5♣ ث ♣

6♣ ج ♣

7♣ چ ♣

8♣ ح ♣

9♣ خ ♣

10♣ د ♣

11♣ ذ ♣

12♣ ر ♣

13♣ ز ♣

14♣ ژ ♣

15♣ س ♣

16♣ ش ♣

17♣ ص ♣

18♣ ض ♣

19♣ ط ♣

20♣ ظ ♣

21♣ ع ♣

22♣ غ ♣

23♣ ف ♣

24♣ ق ♣

25♣ ک ♣

26♣ گ ♣

27♣ ل ♣

28♣ م ♣

29♣ ن ♣

30♣ و ♣

31♣ ه ♣

32♣ ی ♣

حروف الفبا , حروف الفبا فارسی , حروف الفبای فارسی , حروف الفبای فارسی به ترنیب

روش آموزش حروف الفبای فارسی

به طور کلی الفباها به سه گروه آوایی، غیرآوایی و نیمه آوایی تقسیم می‌شوند. روش‌های آموزش الفبا به سه دسته تقسیم بندی می شوند: 1-روش تحلیلی،2- روش کلی و 3-روش ترکیبی.برای یادگیری الفباهای آوایی بهترین و مطمئن ترین روش، روش تحلیلی است.در این روش یک کلمه را به صداهای تشکیل دخنده ان تجزیه می کنند و سپس می نویسند.برای آموزش الفبای غیر آوایی بهترین روش کلی است.برای الفبای نیمه آوایی هم بهتر است از روش ترکیبی استفاده کنیم

حروف فارسی به ترتیب حروف : الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

حروف الفبا , حروف الفبا فارسی , حروف الفبای فارسی , حروف الفبای فارسی به ترنیب

با این شعر می توانید حروف الفبا را براحتی حفظ کنید

الفب پتث جچح خدذ رز سینشین صادضاد طاظا عین غین فاقاف کافلام میمنونواوهایا

حروف الفبا

  • عباس زادعلی

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

بعید است که در شبکه های اجتماعی یا در سایتهای مختلف در مورد اثرات شفابخش سیاهدانه و یا ترکیب سیاهدانه و عسل چیزی ندیده باشید. نقل کنندگان این مطلب غالبا به روایتی از معصومین(ع) استناد می کنند که در آن برای سیاهدانه تاثیر شفابخش در بیماریها قائل شده اند.

شیخ صدوق(ره) که از علمای بزرگ سیاه دانه اسلامی است، درباره مبحث شفابخشی عسل که در روایات آمده است اینگونه توضیح می دهد: «آنچه که در روایات در خصوص عسل وارد شده که شفای هر دردى است، صحیح است و معنیش آن است که شفای هر دردى است که از برودت (سردی) باشد.»

   سیاه دانه ، خواص سیاه دانه , سیاه دانه و عسل , سیاه دانه و لاغری

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

دانه های  گیاه سیاه دانه دارای گلوکوزیدی به نام نیژلین است که تلخ می باشد و در اثر حرارت به ماده قندی و شیرین تبدیل می شود . علاوه بر آن اسانس روغنی مقدار زیادی سیاه دانه ساپونین ، تانن است که مدر و تحریک کننده غدد شیری و مسهل صفرا می باشد . به گزارش آسان طب سیاه دانه دارای مقدار زیادی ویتامین های گروه B است که در بین مردم خوردن آن را صواب (پسندیده ) می دانند .

دانه سیاه دانه ضد انگل بوده و موجب انبساط عضلات صاف بدن می شود . ضد نفخ و دفع کننده گاز شکم هم هست . در معطر کردن غذاها مصرف دارد . آن را روی نان سنگک می ریزند .

در هند سیاه تخمه به عنوان محرک و باد سیاه دانه شکن و قاعده آور و زیاد کننده ترشح شیر تجویز می شود. سیاه دانه را به منظور کاستن حّت اثر آن با روغن کنجد مخلوط کرده و در استعمال خارجی برای فروکش کردن تاولهای پوست می مالند. به علاوه در موارد گزش نیش عقرب نیز می مالند، مفید است.

   سیاه دانه ، خواص سیاه دانه , سیاه دانه و عسل , سیاه دانه و لاغری

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

در شبه جزیره مالایا از سیاه تخمه مخلوط با داروهای دیگری به صورت ضماد برای آبسه ها و روماتیسم و ورم گوش و زخم بینی و سردرد مصرف می شود و همچنین از آن محلولی سیاه دانه درست می کنند که بیماران تب دار را با آن کمپرس می کنند و یا از آن محلول به صورت غرغره استفاده می شود. از سیاه تخمه برای ترمیم ضعف بدن و رفع مسمومیت های خون و در موارد بزرگ بودن کبد ، تهوع، شکم درد، یبوست استفاده میشود

برخی بررسی‌ها نشان داده است که ماده تیموکینون خواص ضد آسم دارد و می‌تواند تاثیری مشابه داروهای ضد آسم داشته باشد. علاوه بر این، آب استراخ‌شده از سیاه دانه با عبور از مجرای تنفسی تاثیری چشمگیر در درمان بیماری آسم دارد و تورم حنجره، گلو و دستگاه گوارشی را درمان می‌کند.
گفتنی است که سیاه دانه در درمان دردهای نقاط مختلف بدن بسیار موثر است. به طور کلی سیاه دانه، مهم‌ترین خواص سیاه دانه از این قرار است:

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

ریزش مو همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های ما در دوران زندگی بوده و گاهی همه درآمدمان را برای آن هزینه می کنیم ولی هیچ تغییری رخ نمی دهد شاید دلیلش استفاده از داروهای شیمیایی است اگر بجای آن داروها از داروهای طبیعی نظیر سیاه دانه استفاده کنید قطعا راضی خواهید شد. برای رفع ریزش مو با سیاه دانه ابتدا باید 50 گرم سیاه دانه را خرد کرده و با یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل مخلوط کنین بعد از آن حدود، 400 سی سی الکل طبی و 3 عدد میخک به آن اضافه کنید به مدت دو هفته مواد را داخل شیشه به دور از نور مستقیم آفتاب نگه دارید سپس روزی دو مرتبه موها را به 10 دقیقه با آن ماساژ دهید بعد از 2 ساعت می توانید موهایتان را بشوید دقت کنید قبل از استفاده حتما موها تمیز باشد. توجه داشته باشید رفع ریزش مو با سیاه دانه از قدیم الایام از جمله سیاه دانه روش های درمان ریزش مو بوده است.

    سیاه دانه ، خواص سیاه دانه , سیاه دانه و عسل , سیاه دانه و لاغری

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

یک قاشق غذا خوری سیاه دانه را درون قوری سیاه دانه ریخته و آب با دمای ۸۰ درجه را به آن اضافه نمایید و اجازه دهید که به مدت ۲۰ دقیقه دم بکشد. در صورت تمایل به شیرین نمودن این دمنوش، می توانید از نبات یا عسل استفاده کنید.

اثر سیا هدانه تا هفت سال در بدن باقی می ماند و
 
بدین جهت گزینه ای مناسب جهت دردهای مزمن
 
می باشد. سیاه دانه در ترکیبات مختلف، اثرات درمانی
 
متفاوتی دارد و به همین دلیل به صورت تنها، مخلوط با
 
دیگر مواد و به صورت کمپرس،بخور، اسانس و یا روغن آن
 
استفاده می شود، که یکی از آنها ترکیب عسل و سیاهدانه

   سیاه دانه ، خواص سیاه دانه , سیاه دانه و عسل , سیاه دانه و لاغری

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

 
“دوسین ” به فرمول
– سیاه دانه طبیعت گرمی دارد.
– به دلیل داشتن ماده ای موسوم به تیموکیتون سیاه دانه، دارای اثرات ضد تشنجی است. بررسی ها نشان می دهد سیاه دانه می تواند موجب تاخیر در زمان شروع تشنج و کاهش مدت آن شود.
– در کاهش نفخ شکم و دفع گازهای معده موثر است.
– زیاد کننده شیر مادران است.
– قاعده آور است، یعنی عادت ماهانه را باز می کند.
– ضد کرم است. مصرف سیاه دانه با سرکه باعث دفع کرم دستگاه گوارشی می شود.
– استفاده از مخلوط سیاه دانه آسیاب شده با عسل برای تسکین درد رحم و پس درد زایمان مفید است.
– غرغره کردن جوشانده ی سیاه دانه در سرکه باعث تسکین درد دندان و محکم شدن دندان می شود.

   سیاه دانه ، خواص سیاه دانه , سیاه دانه و عسل , سیاه دانه و لاغری

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

ز دیگر خواص سیاه دانه :جوش آکنه واقعا آزار دهنده سیاه دانه ست خصوصا زمانی که روی صورت ایجاد می شود برای درمان آن با سیاه دانه ما دو روش را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم روش اول: 10 گرم سیاه دانه را با 30 گرم زغال مو (چوب انگور)  آسیاب کنید سپس200 سی‌سی سرکه به آن اضافه کنید و بگذارید 24 ساعت مواد در جای خنک بماند بعد از آن روزی 3 مرتبه به صورت بمالید و بگذارید که در هر بار 1 ساعت این ماسک روی صورتتان بماند.

در روش دوم سیاه دانه را آسیاب کرده با مقداری روغن سیاه دانه کنجد مخلوط کرده  روزی 3 نوبت استفاده کنید البته سعی کنید میزان روغن آن کم باشد و شکل خمیری پیدا کند.

سیاه تخمه از نظر طبیعت، خیلی گرم و خشک است. رنگ تخم سیاه است ولی مغز آن سفید می باشد و نیروی داروئی آن تا هفت سال باقی می ماند. خواص آن گرم کننده است، رطوبت ها سیاه دانه را خشک می کند و اخلاط را اعتدال می بخشد و اخلاط غلیظ را رقیق می نماید. قاعده آور است و ترشح شیر را نیز افزایش می دهد. در مورد سموم سرد اثر بریاق و ضد سم دارد(در اثر وجود ملانتین). در تمام موارد فوق ممکن است از دم کرده یا از بخور آن و یا به صورت شیاف با روغن سوسن استفاده می شود. برای تسکین سرفه سرد، درد سینه، ناراحتی تنفس، قی، آشفتگی، استسقا، یرقان و ناراحتی طحال و قولنج های نفخی به صورت خوردن یا ضماد مفید است. اگر هر صبح خورده شود قاعده آور است و ترشح ادرار و شیر را زیاد می کند و اگر با روغن سرخ شود و خورده شود برای درخشان کردن رنگ صورت خوب است. اگر با سرکه خورده شود برای اخراج اقسام کرم مهده نافع است. برای ناراحتی تنفس باید با آب و عسل خورد. خوردن آن با عسل برای خرد کردن سنگ کلیه و مثانه و رفع تب های مزمنه و سوخته آن برای بواسیر خوب است خصوصاً اگر سیاه دانه با رب مورد خورده شود. اگر ۸-۷ عدد از دانه آن را درشیر تازه بخیسانند و بعد از یک ساعت آن را بسایند و در بینی کسی که زردی دارد و چشم های او زرد شده بچکانند بسیار مفید است. و زردی را رفع می نماید. اگر دم کرده آن با سرکه مضمضه شود برای درد دندان سرد مفید است. و اگر آن را سرخ کرده و کوبیده و باگلاب ضماد درست کنند ، برای زخم های سوداوی پا مجرب است. اگر سرخ کرده آن را کوبیده و با روغن زیتون چند جوش بدهند و چند قطره از آن را در بینی بچکانند برای رفع زکام که با عطسه بسیار همراه است، مفید است. زیاده روی در خوردن سیاه تخمه در گرم مزاجان باید در سرکه بخیسانند و سپس بخورند. برای کلیه مضر است و از این نظر باید با کتیرا خورده شود. مقدار خوراک آن در سرد مزاج ها تا ۸ گرم و در گرم مزاج ها تا ۲ گرم است خوردن و مالیدن روغن آن مخلوط با روغن زیتون  و کندر برای سیاه دانه افزایش نیروی جنسی بسیار مفید است.

   سیاه دانه ، خواص سیاه دانه , سیاه دانه و عسل , سیاه دانه و لاغری

از خواص بی نظیر و استثنایی سیاه دانه چه می دانید

ضماد سیاه دانه با گلاب برای زخم های سوداوی و بعضی کچلی های بین انگشتان و ساق پا مجرب می باشد .  به گزارش آسان طب بوئیدن آن برای دفع سردردهای مزمن و زکام و بیماری لقوه و تشنج اثر خوبی دارد .

قطره تولید شده از بو داده سِاه دانه مخلوط سیاه دانه با روغن زیتون (4-3) قطره اگر در بینی بچکانند برای زکام که با عطسه زیاد همراه باشد بسیار مفید می باشد و خوردن آن برای قوه باء و نعوظ و تقویت اعصاب بسیار سریع الاثر می باشد .

انگیزه نگارش این نوشتار بیمارانی هستند که به دلیل اطلاعات ناقص در مصرف این ترکیب یا ترکیباتی مشابه مداومت کرده اند و دچار عوارض ناخواسته شده اند مثل: احساس گرگرفتگی، پرخاشگری و عصبی سیاه دانه شدن، سرگیجه، بثورات پوستی، خارش در بدن، آبریزش، اشک ریزش و خشکی چشم. 

سیاه دانه

  • عباس زادعلی

علت و درمان “بیماری مازوخسیم” در زنان و مردان چیست

مازوخیسم,مازوخیسم چیست,مازوخیسم و سادیسم,مازوخیسم در ایران,مازوخیسم در زنان,مازوخیسم در مردان,مازوخیسم پا,مازوخیست چیست,مازوخیسم+داستان,مازوخیسم مردان,درمان مازوخیسم چیست؟,مازوخیستی چیست,مازوخیسم چیست,مازوخیست چیست,بیماری مازوخیسم چیست,سادیسم و مازوخیسم چیست؟,مازوخیسم احساسی چیست,مازوخیسم و سادیسم چیست,مازوخیست و سادیسم,مازوخیسم سادیسم,مازوخیسم ایران,مازوخیسم در زنان,درمان مازوخیسم در زنان,مازوخیسم زنان,مازوخیسم زنانه,مازوخیست پا,مازوخیسم بوسیدن پا,بیماری مازوخیست چیست,درمان مازوخیست چیست,درمان مازوخیسم مردان

  مازوخسیم , مازوخیسم چیست , مازوخیسم در زنان , مازوخیسم در مردان , درمان و علت بیماری مازوخیسم 

مازوخیسم چیست؟

مازوخیسم یک لغت فرانسوی منسوب به ساشه مازوخ است که در اصطلاح پزشکی ، تباهی و فساد اجرای عمل جنسی است به نحوی که با شکنجه و ضرب و شتم و آزارهای دیگر همراه باشد. این ناخوشی بیشتر در مردانی مشاهده شده است که مبتلا به انحراف عمل جنسی و هموسکسوآلیته هستند. این حالات جنون خودآزاری را مازوخ در بعضی نوشته هایش توصیف و تشریح کرده است . مازوشیسم . شهوت خودآزاری.
خودآزارها با دشنام، خفت و اهانت به اوج لذت جنسی می رسند.

مازوخسیم , مازوخیسم چیست , مازوخیسم در زنان , مازوخیسم در مردان , درمان و علت بیماری مازوخیسم

3 نوع مازوخیسم وجود دارد : 

  1. مازوخیسم روانی
  2. مازوخیسم احساساتی
  3. مازوخیسم جسمی یا فیزیولوژیکی

مازوخسیم 4 ویژگی عمده دارند:

  • منش بیش از حد مردانه و قلدری کردن.
  • آزاردادن یا آزار دیدن.
  • محدودسازی فیزیکی یک نفر توسط دیگری.
  • تحقیر شدن یا تحقیر کردن.

  • مازوخسیم , مازوخیسم چیست , مازوخیسم در زنان , مازوخیسم در مردان , درمان و علت بیماری مازوخیسم

پیشگیری از مازو خسیم :

از آنجایی که منشاء این خیال پردازی ها و امیال  در دوران کودکی و یا نوجوانی است، بنابراین ممکن است که پایه و اساس رفتار سادومازوخیستیک در بزرگسالی شکل بگیرد که پیشگیری را سخت می سازد. افراد ممکن است که چندان تمایلی به فاش کردن امیال خود و بحث در مورد خیال پردازی های سادیستی به عنوان بخشی از درمان نداشته باشند.

مازوخسیم , مازوخیسم چیست , مازوخیسم در زنان , مازوخیسم در مردان , درمان و علت بیماری مازوخیسم

راه های درمان مازوخسیم :

برای درمان انحرافات جنسی اغلب از رفتار درمانی استفاده میشود. این میتواند شامل مدیریت و  شایسته سازی الگوهای برانگیختگی جنسی و خودارضایی باشد. درمان هایی شامل بازسازی شناختی و آموزش مهارتهای اجتماعی نیز استفاده میشود.

از دارو نیز برای کاهش توهمات و رفتارهای مربوط به انحرافات جنسی استفاده می شود. این امر به ویژه در افرادی که رفتارهای خودآزارانه شدید و خطرناک دارند موثر است.

بیماری های مقاربتی و دیگر مشکلات پزشکی، به ویژه هنگامی که رفتار سادومازوخیسمی(sadomasochistic)  شامل خونریزی باشد نیز میتواند در این افراد دیده شود. همچنین افراد شرکت کننده در هیپوکسی فیلیا و دیگر رفتارهای خطرناک

میتوانند از درد شدید رنج ببرند که حتی ممکن است منجر به مرگ هم شود.

مازوخیسم

  • عباس زادعلی

خواص “وازلین” برای مژه و دور چشم و ابرو و پوست

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ

خواص “وازلین” برای مژه و دور چشم و ابرو و پوست

,وازلین,وازلین چیست,وازلین برای مژه,وازلین برای دور چشم,وازلین برای ابرو,وازلین برای پوست صورت,وازلین برای مو,وازلین برای موی سر,وازلین برای جوش صورت,وازلین بهداشتی,وازلین چیست,ترکیبات وازلین چیست,روغن وازلین چیست,وازلین از چیست,گاز وازلین چیست,Vaseline چیست,وازلین برای چیست,خواص وازلین چیست,وازلین طبی چیست,وازلین برای مژه ها,وازلین برای مژه خوبه,خواص وازلین برای مژه,وازلین برای تقویت مژه,وازلین برای رشد مژه,وازلین برای بلندی مژه,وازلین مژه,فواید وازلین برای مژه,خاصیت وازلین برای مژه,خواص وازلین برای دور چشم,وازلین دور چشم,کرم وازلین برای دور چشم,وازلین برای چروک دور چشم,فواید وازلین برای دور چشم,استفاده از وازلین برای دور چشم,وازلین برای ابرو مفید است,وازلین برای ابرو خوب است,وازلین برای ابروها,وازلین برای رشد ابرو,خاصیت وازلین برای ابرو,وازلین برای تقویت ابرو,وازلین ابرو,وازلین ابرو,روغن وازلین برای ابرو,وازلین برای پوست صورت نوزاد,فواید وازلین برای پوست صورت,خاصیت وازلین برای پوست صورت,ایا وازلین برای پوست صورت مناسب است,آیا وازلین برای پوست صورت خوب است,استفاده از وازلین برای پوست صورت,وازلین و پوست صورت,وازلین برای پوست صورت,استفاده وازلین برای پوست صورت,وازلین برای موژه,وازلین برای موخوره,وازلین برای موها,روغن وازلین برای مو,فواید وازلین برای مو,خواص وازلین برای موی سر,وازلین مو,وازلین مو,وازلین برای رشد مو,استفاده از وازلین برای موی سر,وازلین و موی سر,وازلین و جوش صورت,وازلین بهداشتی ساج,وازلین بهداشتی,قیمت وازلین بهداشتی,فروش وازلین بهداشتی,محصولات بهداشتی وازلین,تولید وازلین بهداشتی,مصارف وازلین بهداشتی,کاربرد وازلین بهداشتی,خواص وازلین بهداشتی

   وازلین , وازلین چیست , وازلین برای مژه , وازلین برای دور چشم , وازلین برای ابرو , وازلین برای پوست و جوش صورت

تأثیرات باورنکردنی وازلین در زیبایی :

راههای زیادی برای مصرف از وازلین در زیبایی و آرایش صورت وجود دارد. وازلین یک محصول بهداشتی با کارکردهای بسیار است که خیلی با ارزشتر از آن است که فکر کنید. در واقع وازلین می‌تواند جاگزین خیلی از محصولات آرایشی گران‌قیمت شود. با وازلین می‌توانید لبها و گونه‌های زیباتری داشته باشید و همینطور استفاده‌های بسیار دیگر. دراین مطلب به  کارکرد وازلین در زیبایی و آرایش می پردازم که امیدوارم شما هم از آنها نتیجه بگیرید.

وازلین , وازلین چیست , وازلین برای مژه , وازلین برای دور چشم , وازلین برای ابرو , وازلین برای پوست و جوش صورت

خواص وازلین در زیبایی صورت :

  1. وازلین لب ها را شاداب و برجسته می کند.
  2. وازلین مژه‌ها را ضخیم‌تر و پرپشت‌تر میکند.
  3. از وازلین به عنوان سایه چشم استفاده کنید.
  4. وازلین گونه‌ها را  برجسته و زیبا می کند.

  5. وازلین , وازلین چیست , وازلین برای مژه , وازلین برای دور چشم , وازلین برای ابرو , وازلین برای پوست و جوش صورت

استفادهای که از وازلین می شود :

  1. برای پاک کردن آرایش به جای استفاده از پاک کننده های آرایشی فانتزی،کمی روغن وازلین به توپ پنبه ای زده و آرایش خود را پاک کنید.
     
  2. استفاده در بیرون آوردن زیور آلات تنگ کمی از  وازلین را  به گوشواره   بزنید بدون درد سر می توانید آن  را خارج کنید . همچنین می توانید برای دستبند و یا حلقه تنگ هم استفاده کنید.
  3. برای صاف کردن  و تقویت موها روغن وازلین برای موخوره خوب است و همچنین موهای فرفری را  صافتر میکند.
  4. درخشان کردن کیفاگر کیف پولکهنه و رنگ پریده شده، آن را با وازلین تمیز کنید.
  5. براق کردن کفش چرم کفش چرم را براق میکند.
  6. اگر  بر روی یک پروژه هنری که شامل نقاشی بر روی فلز یا چوب و سطوح خاص است به قسمتهای طراحی کمی وازلین بزنید.

وازلین

  • عباس زادعلی

خواص “کلپوره” برای نوزادان و بارداری و دیابت

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

خواص “کلپوره” برای نوزادان و بارداری و دیابت

کلپوره,کلپوره برای نوزادان,کلپوره و دیابت,کلپوره به انگلیسی,کلپوره چیست ؟,کلپوره+دیابت,کلپوره برای نوزاد,کلپوره در بارداری,کلپوره بارداری,کلپوره همدانی,خواص کلپوره برای نوزادان,عرق کلپوره برای نوزادان,گیاه کلپوره چیست,خواص کلپوره چیست,طبع کلپوره چیست,نام دیگر کلپوره چیست,خواص کلپوره برای نوزاد,کلپوره نوزاد,عرق کلپوره برای نوزاد,مصرف کلپوره برای نوزاد,عرق کلپوره در بارداری,خوردن کلپوره در دوران بارداری,خوردن کلپوره در بارداری,عوارض کلپوره در بارداری,خواص کلپوره در بارداری,کلپوره و بارداری,کلپوره برای بارداری,کلپوره در دوران بارداری,کلپوره همدانی، کلپوره همدانی,گیاه کلپوره همدانی

کلپوره , کلپوره برای نوزادان , کلپوره و دیابت , کلپوره در بارداری , کلپوره همدانی , خواص کلپوره  

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

  • عباس زادعلی

خواص سبوس برنج برای لاغری و تقویت و ریزش مو

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

خواص سبوس برنج برای لاغری و تقویت و ریزش مو

سبوس برنج,سبوس برنج برای لاغری,سبوس برنج ناژوان گیاه,سبوس برنج به انگلیسی,سبوس برنج به انگلیسی,سبوس برنج برای تقویت مو,سبوس برنج چاق کننده است؟,سبوس برنج و ریزش مو,سبوس برنج چیست,سبوس برنج برای لاغری خوب است,میزان مصرف سبوس برنج برای لاغری,خواص سبوس برنج برای لاغری,پودر سبوس برنج برای لاغری,خاصیت سبوس برنج برای لاغری,مصرف سبوس برنج برای لاغری,نحوه مصرف سبوس برنج برای لاغری,چگونگی مصرف سبوس برنج برای لاغری,طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری,سبوس برنج ناژوان گیاه طریقه مصرف,سبوس برنج ناژوان گیاه در مشهد,سبوس برنج ناژوان گیاه شیراز,سبوس برنج ناژوان گیاه,خرید سبوس برنج ناژوان گیاه,خواص سبوس برنج ناژوان گیاه,پودر سبوس برنج ناژوان گیاه,سبوس برنج شرکت ناژوان گیاه,قیمت سبوس برنج ناژوان گیاه,روغن سبوس برنج به انگلیسی,سبوس برنج برای تقویت موی سر,سبوس برنج + تقویت مو,طرز استفاده سبوس برنج برای تقویت مو,چگونه از سبوس برنج برای تقویت مو استفاده کنیم,استفاده از سبوس برنج برای تقویت مو,نحوه مصرف سبوس برنج برای تقویت مو,روش استفاده از سبوس برنج برای تقویت مو,طریقه استفاده از سبوس برنج برای تقویت مو,طرز استفاده از سبوس برنج برای تقویت مو,آیا سبوس برنج چاق کننده است,سبوس برنج ریزش مو,سبوس برنج ریزش مو,سبوس برنج برای ریزش مو,سبوس برنج برای ریزش مو,سبوس برنج درمان ریزش مو,سبوس برنج در درمان ریزش مو,سبوس برنج در ریزش مو,سبوس برنج برای ریزش مو خوبه,سبوس برنج جلوگیری از ریزش مو,سبوس برنج چیست,خواص سبوس برنج چیست؟,سبوس دوم برنج چیست؟,فواید سبوس برنج چیست,روغن سبوس برنج چیست,عصاره سبوس برنج چیست,طبع سبوس برنج چیست,برنج سبوس دار چیست

سبوس برنج , سبوس برنج برای لاغری , سبوس برنج برای تقویت مو و ریزش مو  

خواص غذایی و دارویی سبوس برنج :

  1. سبوس برنج افراد چاق را سریع لاغر می کند و نسخه شفابخش برای درمان چربی شکم و پهلو است.
  2. وجود ویتامین B5 در سبوس برنج باعث تحریک پیاز مو شده و باعث جلوگیری از سفید شدن و ریزش مو می شود و به مرور زمان موهای سفید را مشکی می کند و موجب رویش مجدد مو می شود.
  3. وجود ویتامین E و خاصیت آنتی اکسیدانی قوی سبوس برنج خاصیت ضد چروکیدگی پوست دارد و ضمن حفظ رطوبت پوست، از پیری سلولها جلوگیری می کند.
  4. سبوس را قهرمان شادی می دانند و برای تقویت اعصاب مفید است.
  5. سبوس برنج برای کبد مفید بوده و کلسترول خون را کاهش می دهد.
  6. سبوس برنج خاصیت ضد سرطانی دارد و آنتی آلرژیک است و به توازن قند خون کمک می کند.

سبوس برنج , سبوس برنج برای لاغری , سبوس برنج برای تقویت مو و ریزش مو

فواید عصاره سبوس برنج :

عصاره سبوس برنج عبارت است از عصاره آبی الکلی سبوس برنج که هر میلی لیتر این عصاره نباید کمتر از 60 میکروگرم ویتامین B1 که معادل 14/5گرم سبوس برنج است، باشد و مقدار مصرف آن 8 میلی لیتر است،

از سبوس برنج روغنی بدست می آید که در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها موجود است. روغن سبوس برنج به رنگ زرد طلایی است و به سختی به رنگ سفید و روشن پیدا می شود. این روغن تا حرارت 160 درجه فاسد نمی شود.

سبوس برنج , سبوس برنج برای لاغری , سبوس برنج برای تقویت مو و ریزش مو

خواص دارویی و غذایی روغن و عصاره سبوس  برنج :

روغن سبوس برنج حاوی ویتامین های B و E می باشد که باعث تقویت موی سر می گردد و رطوبت موی سر را حفظ می کند.

 روغن سبوس برنج در تهیه صابون و شامپو و فراورده های آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرارمی گیرد. مشروط به آنکه به صورت غیر فعال در آمده باشند.

عصاره سبوس برنج با تشکیل یک لایه بر روی پوست بعد از شستشواز خشک شدن پوست جلوگیری کرده و از پوست محافظت می کند و پوست را روشن کرده و از اثر صاف کنندگی برخوردار است.

از عصاره طبیعی سبوس برنج در ساخت کرمهای پوستی استفاده می کنند تا خشکی پوست و  ترک خوردگی سر آرنج، زانو، پاشنه پا، دستها و نقاط دیگر بدن را رفع نماید.

سبوس برنج , سبوس برنج برای لاغری , سبوس برنج برای تقویت مو و ریزش مو

استفاده از سبوس برنج تاثیرات مختلفی روی پوست بدن دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سبوس برنج رطوبت دهی به پوست و جلوگیری از ترک خوردگی را شامل می شود
  2. سبوس برنج باعث افزایش رشد سلول های پوستیبه دلیل دارا بودن اینوستیول به عنوان یکی اعضای حانواده ویتامین B می شود
  3. سبوس برنج باعث جلوگیری از پیری پوست و جذب اشعه ماورای بنفش خورشید به دلیل دارا بودن آریزانول می شود
  4. سبوس برنج بهبود گردش خون و افزایش ترشحات پوستی و از بین بردن سلول های مرده پوست به دلیل دارا بودن آریزانول می شود
  5. سبوس برنج باعث تحریک رشد سلول های پوستی و بهبود به عملکرد و سلامت پوست به دلیل دارا بودن اسیدفیتیک می شود

سبوس برنج

  • عباس زادعلی

آموزش نصب دوربین مداربسته

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ

بهترین روش “آموزش نصب دوربین مداربسته” به طور کامل

آموزش نصب دوربین مداربسته , آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf , آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه , آموزش نصب دوربین مداربسته رایگان , آموزش نصب دوربین مدار بسته , آموزش نصب دوربین مداربسته به اینترنت , آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه filetype pdf , آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf , آموزش نصب دوربین مداربسته ip

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی نیاز به نصب دوربین های مداربسته بیش از پیش احساس می شود.وجود این دوربین ها خیلی مفید است و در کارهای مهم ضرورت دارد.شاید شما هم بخواهید آموزش نصب دوربین مداربسته را فرا بگیرید.پس با خواندن این مطلب تواناهای خود را در این موضوع افزایش دهید

به طور کلی نصب دوربین مداربسته شبکه پیچیدگی بیشتری نسبت به نصب دوربین های آنالوگ دارد.ولی یادگیری آموزش نصب دوربین مداربسته خیلی زمان نمیبرد.با خواندن این مقاله شما با طریقه اتصال دوربین شبکه به کامپیوتر و گرفتن تصویر آن بر روی کامپیوتر آشنا می شوید.یکی از اصول کلی و اساسی در نصب دوربین شبکه عیب یابی سیستم شبکه است و این کار مستلزم زمان و تجربه زیاد در این کار است. نصب دوربین های شبکه به هم شباهت دارد و در این مطلب توضیح داده می شود

   آموزش نصب دوربین مداربسته     

آموزش نصب دوربین مداربسته

اتصال تغذیه به دوربین در آموزش نصب دوربین مدار بسته

منبع تغذیه دوربین مداربسته بهتر است آداپتور خود دوربین باشد اگر دوربینتان آداپتور نداشت از آداپتور مناسب دوربین استفاده کنید

آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf

آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf

اتصال دوربین به کامپیوتر در آموزش نصب دوربین مدار بسته

برای اتصال دوربین به کامپیوتر خود باید از یک کابل عادی شبکه استفاده نمایید. یک سر کابل باید به خروجی LAN دوربین متصل شود و سر دیگر به LAN کامپیوتر شما متصل باشد. توجه داشته باشید که در صورتی که خروجی LAN کامپیوتر نمی تواند دوربین را به صورت POE تغذیه کند پس حتما باید تغذیه دوربین را به صورت مجزا به دوربین وصل کنید. (کابل LAN را میتوانید در اندازه های مختلف از مغازه های خدمات رایانه ای تهیه کنید)

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه

خواندن IP دوربین در آموزش نصب دوربین مدار بسته

بر روی جعبه یا کاتالوگ دوربین می توانید آدرس IP و پسورد اولیه دوربین را پیدا کنید. این آدرس به صورت یک کد چهار سیلابی است (برای مثال 192.168.1.10). هر سیلاب بیش از 255 نخواهد بود.دقت کنید آی پی را درست وارد کنید

آموزش نصب دوربین مداربسته رایگان

آموزش نصب دوربین مداربسته رایگان

تنظیم رنج IP کامپیوتر در آموزش نصب دوربین مدار بسته

دقت نمایید که هر آدرس IP دارای چهار سیلاب است. به سه سیلاب اول ادرس از سمت چپ رنج IP گفته می شود. برای مثال در ادرس IP 192.168.1.14 رنج IP برابر 192.168.1خواهد بود. برای آنکه بتوانید دوربین را به کامپیوتر خود متصل کنید باید سه سیلاب اول ادرس IP خود را با سه سیلاب اول ادرس دوربین یکسان کنید یا در اصطلاح رنج IP کامپیوتر و دوربین را یکی کنید. توجه داشته باشید که رقم اخر ادرس باید حتما متفاوت باشد. بهتر است برای کامپیوتر رقم 1 را به عنوان رقم آخر انتخاب کنید. (برای یادگیری نحوه تغییر IP کامپیوتر به کتاب های اولیه آموزش شبکه مراجعه کنید)

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته

Ping کردن ادرس IP دوربین در آموزش نصب دوربین مدار بسته

پینگ کردن به این معناست که اتصال دو تجهیز به هم را بررسی کنیم.اگر پینگ دوربین را نداشتید بهترین کار این است که رنج IP و اتصال سخت افزاری دوربین را مجدد چک کنید.

آموزش نصب دوربین مداربسته به اینترنت

آموزش نصب دوربین مداربسته به اینترنت

نصب نرم افزار دوربین در آموزش نصب دوربین مدار بسته

دوربین های مختلف با توجه به بند و مدل دارای نرم افزار خاص خود هستند.این نرم افزار ها خیلی بهم شبیه هستند و تفاوتهای کوچکی با هم دارند.برای پیدا کردن نرم افزار CMS دوربین به CD موجود در جعبه دوربین خود مراجعه کنید.

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه filetype pdf

آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه filetype pdf

اضافه کردن دوربین به نرم افزار در آموزش نصب دوربین مدار بسته

وقتی که نرم افزار را نصب کردید به قسمت Search device یا add device در نرم افزار مراجعه کنید.در این قسمت پس از سرچ کردن تجهیزات متصل به کامپیوتر شما خواهید توانست دوربین خود را که با IP مشخص شده روی جعبه قابل شناسایی است پیدا کنید و آن را به نرم افزار اضافه کنید. پس از اضافه کردن دوربین به نرم افزار شما قادر خواهید بود تصاویر دوربین را در نرم افزار مشاهده کنید یا تنظیمات خود را روی دوربین انجام دهید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf

آموزش نصب دوربین مدار بسته pdf

توضیحاتی در مورد دوربین مدار بسته و سیستم های کنترل تصویری

به طور ساده این سیستم یک دوربین و مانیتور است.و تصاویر جلوی دوربین را میشود در مانیتور مشاهده کرد.در حالتهای پیشرفته تعداد دوربین قابلیت افزایش دارند و می توان تصاویر را از زوایای مختلفی دید و همچنین بزرگنمایی کرد.

از لحاظ کاربردی چند نوع دوربین داریم؟

1-دوربین فیبری، 2-دوربین پین هل ،3-دوربین نیمه صنعتی ،4-دوربین صنعتی ، 5-دوربین دید در شب ، 6-دوربین اسپید دام.

آموزش نصب دوربین مداربسته ip

آموزش نصب دوربین مداربسته ip

دوربین اسپید دام چگونه دوربینی است؟

دوربینی است بسیار پیشرفته با تصویر رنگی کامل و سیستم چرخش زاویه و بزرگنمایی

دوربین ها برای کار کردن از چه ولتاژی استفاده می کنند؟

12 ولت مستقیم

220 ولت متناوب

اصطلاحات پن و تیلت در دوربین مدار بسته چه مفهومی دارند؟

دوربین گردان دو حالته را به نام پن و دوربین گردان چهار حالته را به نام پنتلیت می شناسند.

بهترین روش "آموزش نصب دوربین مداربسته" به طور کامل

اصطلاحات ( این دُر) و ( آوت دُر) در دوربین مداربسته چه مفهومی دارند؟

به خاطر تعیین نوع پوشش دوربین ها یا تنظیم نور مناسب آنها در فضا های مختلف دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می کنند. یعنی در فضای خارجی حتما باید از دوربین ( آوت دُر ) استفاده کرد.

در سیستم دوربین مدار بسته منظور از کاور چیست؟

کاور در واقع محفظه یا پوشش خارجی است که دوربین و لنز در داخل آن قرار می گیرد و نقش محافظ دوربین را دارد.

آموزش نصب دوربین مداربسته

  • عباس زادعلی

تعبیر خواب بچه

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

تعبیر خواب بچه | تعبیرخواب بچه | tabire khab

تعبیر خواب بچه,تعبیر خواب بچه دار شدن,تعبیر خواب بچه گربه,تعبیر خواب بچه دختر,تعبیر خواب بچه داشتن,تعبیر خواب بچه شیر دادن,تعبیر خواب بچه دار شدن دختر,تعبیر خواب بچه شدن,تعبیر خواب بچه مرده,تعبیر خواب بچه خرس,تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد,تعبیر خواب بچه دار شدن پسر,تعبیر خواب بچه دار شدن دختر باکره,تعبیر خواب بچه دار شدن مادر,تعبیر خواب بچه دار شدن دختر,تعبیر خواب بچه دار شدن دوقلو,تعبیر خواب بچه دار شدن دوقلو,تعبیر خواب بچه دار شدن مرده,تعبیر خواب بچه گربه سفید,تعبیر خواب بچه گربه سفید,تعبیر خواب بچه گربه سیاه,تعبیر خواب بچه گربه در خانه,تعبیر خواب بچه گربه خاکستری,تعبیر خواب بچه گربه زرد,تعبیر خواب بچه گربه از نظر امام صادق,تعبیر خواب بچه گربه ی سفید,تعبیر خواب بچه گربه زخمی,تعبیر خواب بچه دختر شیر دادن,تعبیر خواب بچه دختر داشتن,تعبیر خواب بچه دختر دار شدن,تعبیر خواب بچه دختر و پسر,تعبیر خواب بچه دختر زاییدن,تعبیر خواب بچه دختر دوقلو,تعبیر خواب بچه دختر مرده,تعبیر خواب نوزاد دختر داشتن,تعبیر خواب دختر بچه خوشگل,تعبیر خواب بچه داشتن دختر مجرد,تعبیر خواب بچه داشتن برای دختر مجرد,تعبیر خواب بچه داشتن دختر,تعبیر خواب بچه داشتن و شیردادن,تعبیر خواب بچه داشتن پسر,تعبیر خواب بچه داشتن دختر مجرد,تعبیر خواب بچه داشتن دیگران,تعبیر خواب بچه داشتن و شیر دادن,تعبیر خواب نوزاد داشتن,تعبیرخواب بچه شیردادن دختر مجرد,تعبیر خواب بچه شیر دادن ابن سیرین,تعبیر خواب بچه شیر دادن امام صادق,تعبیر خواب بچه شیر دادن پسر,تعبیر خواب بچه شیر دادن,تعبیر خواب بچه شیر دادن دختر,تعبیر خواب فرزند شیر دادن,تعبیر خواب دیدن بچه شیر دادن,تعبیر خواب بچه نوزاد شیر دادن,تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد,تعبیر خواب بچه دار شدن دختر مجرد ابن سیرین,تعبیر خواب فرزند دار شدن دختر,تعبیر خواب بچه دار شدن یک دختر مجرد,تعبیر خواب بچه دار شدن نوزاد دختر,تعبیر خواب بچه دار شدن یک دختر,تعبیر خواب بچه شدن آدم بزرگ,تعبیر خواب بچه شدن مرد,تعبیر خواب بچه شدن انسان بزرگ,تعبیر خواب جوان شدن,تعبیر خواب بچه مرده زاییدن,تعبیر خواب بچه مرده در شکم,تعبیر خواب بچه مرده به دنیا آوردن,تعبیر خواب بچه مرده بدنیا اوردن,تعبیر خواب بچه مرده دیدن,تعبیر خواب بچه مرده ابن سیرین,تعبیر خواب فرزند مرده,تعبیر خواب مرده بچه بدهد,تعبیر خواب مرده بچه دار شدن

تعبیر خواب بچه ,تعبیرخواب بچه , بچه در خواب دیدن

تعبیر خواب بچه ! بله ممکن است شما هم در خوابتان بچه دیده باشید.دیدن بچه در خواب تعابیر مختلفی دارد ولی به طور کلی دیدن بچه در خواب خوب است.لطفا برای دیدن تعبیر خواب بچه با ما همراه باشید.

تعبیر خواب بچه از دید مولف

تعبیر خواب زایمان بچه این است که بچه ای را به سلامت به دنیا می آورید

تعبیر خواب دختری که خواب زایمان ببیند رو گردانی از درستی و رفتن به سمت نادرستی است

تعبیر خواب زن شوهر داری که زایمان می کند این است که ارثی عظیم به او میرسد

تعبیر خواب بچه از دید لوک اویتنهاو

تعبیر دیدن بچه خود در خواب نشانه خوشبختی است.

اگر در خواب ببینید بچه همراه مادرش است دلیل بر اوقات مبارک دارد.

دیدن بچه های کوچک در خواب علامت غم و غصه است.

اگر در خواب بچه های بیشماری دیدید نشانه فلاکت و بدبختی است.

دیدن بچه های خوشگل در خواب نشانه شادی و سلامتی است.

اگر در خواب یک بچه را کتک بزنید دلیل بر بی عدالتی دارد.

تعبیر خواب دویدن بچه این است که علامت نیکبختی است.

تعبیر خواب بچه از دید محمد بن سیرین

اگر در خواب ببینید که صاحب بچه دختری شده اید نشانه سلامتی می باشد و از اهل خود شاد می شوید.

اگر در خواب ببینید که صاحب پسری شده اید ، شما صاحب یک دختر می شوید.

اما اگر در خواب ببینید که صاحب یک دختر شده اید تعبیر خواب این است که در دنیای واقعی صاحب یک پسر خواهید شد.

تعبیر خواب بچه از دید ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب پیدا کردن بچه ی سر راهی این است که از جایی که امید ندارید به شما منفعت میرسد

تعبیر خواب بچه از دید لیلا برایت

تعبیر خواب دیدن بچه این است که فرصت مناسبی برای انجام کارها دارید

تعبیر خواب دیدن بچه لاغر این است که شما دچار مشکلات می شویذ

تعبیر خواب دیدن بچه چاق این است که کارها را موفقیت آمیز انجام میدهید

تعبیر خواب بچه ای که خوابیده این است که زندگی خوبی دارید

تعبیر خواب به قتل رساندن بچه این است که به اشتباه خود پی برده اید

تعبیر خواب بازی کردن با بچه این است که در همه کارها موفق هستید

تعبیر خواب بچه از دید آنلی بیتون

تعبیر خواب بچه شیطان و بازیگوش این است که به خاطر زیاده روی در تفریحات به مشکل می خورید

تعبیر خواب بچه نوزاد تازه متولد شده این است که سرگرمی و شادی در راه است

تعبیر خواب به دنیا آوردن بچه توسط دختر افراط در بی بند و باری است

تعبیر خواب بچه نوزادی که شنا می کند این است که با موفقیت از مشکلات می گذرید

تعبیر خواب بچه تازه متولد شده این است که روزهای شاد در راهند

تعبیر خواب بچه از دید سرزمین رویاها

تعبیر دیدن یک بچه در خواب خوشبختی در خانه شماست

اگر خواب بچه خودتان را دیدید کمک بزرگی به شما می شود

تعبیر خواب دیدن بچه های بستگان یک کمک ناخواسته است

تعبیر خواب دیدن بچه های دیگران آغاز درگیری و جروبحث فامیلی است

تعبیر خواب دیدن بچه نوزاد قشنگ شادی و آرامش است

تعبیر خواب یک زن خواب بچه نوزاد ببیند این است که علامت حاملگی است

تعبیر خواب یک زن آبستن خواب بچه نوزاد ببیند این است که یک عشق پرسعادت دارد

تعبیر خواب یک زن شوهردار خواب ببیند که بچه دار شده این است که شادی او بزرگ خواهد بود .

تعبیر خواب یک زن مجرد خواب ببیند که بچه دار شده این است که عشقش او را ترک می کند .

تعبیر خواب یک زن بیوه خواب ببیند که بچه دار شده این است که مرتکب کارهای نامعقول خواهد شد .

تعبیر خواب یک زن بیوه خواب ببیند که آبستن شده این است که موفقیت در همه امور است

تعبیر خواب یک بچه نوزاد در حال مکیدن سینه مادرش این است که خوشی و لذت در زندگی در راه است

تعبیر خواب یک بچه نوزاد در حال مکیدن سینه پرستار این است که ۱- یک بیماری رنج آور ۲- خطرهای بسیاری شما را تهدید می کند مراقب باشید

تعبیر خواب یک نوزاد خنده رو این است که دوستان بسیار خوب دور شما را می گیرند .

تعبیر خواب یک بچه نوزاد زشت این است که بدشانسی در آینده سراغ شما می آِد

تعبیر خواب یک بچه نوزاد در بغل دارید این است که بزودی بچه دار خواهید شد .

تعبیر خواب یک بچه نوزاد در قنداق این است که ۱- امید در عشق ۲- حوادث پراز شادی

تعبیر خواب یک بچه نوزاد که اولین قدمها را برمی دارد این است که مشکلات مختلف در مقابلتان پدیدار می شود .

تعبیر خواب یک زن از یک بچه پرستاری  می کند این است که شخصی که به او اطمینان کامل دارید به شما خیانت خواهد کرد .

تعبیر خواب یک بچه نوزاد بیمار این است که یک بیماری سخت در فامیل شما بوجود می آِد

تعبیر خواب یک بچه نوزاد می گیرید این است که مشاجره در خانواده میکنید

تعبیر خواب یک بچه نوزاد سرراهی این است که ناکامی در عشق دارید

تعبیر خواب یک نوزاد در گهواره این است که یکنفر مراقب شماست او افکار خوبی ندارد .

تعبیر خواب بچه  نوزاد اشخاص دیگر این است که یک شکست برای مخالفان شما در راه است

تعبیر خواب تعداد زیادی بچه نوزاد این است که فراوانی در زندگی شما خواهد آمد

تعبیر خواب بچه , بچه در خواب دیدن , تعبیر خواب

  • عباس زادعلی

ثبت سایت در گوگل

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

آموزش کامل ثبت سایت در گوگل

ثبت سایت در گوگل,ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت سایت در گوگل و یاهو,ثبت سایت در گوگل پلاس,ثبت سایت در گوگل رایگان,ثبت سایت در گوگل رنک,ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز,ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر,آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت نقشه سایت در گوگل وبمستر,نحوه ثبت سایت در گوگل وبمستر,ثبت سایت مپ در گوگل وبمستر,آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز,آموزش تصویری ثبت سایت در گوگل وبمستر,آموزش ثبت وبلاگ در گوگل وبمستر,ثبت وبلاگ در گوگل و یاهو,ثبت وبلاگ در گوگل و یاهو,روش ثبت وبلاگ در گوگل و یاهو,ثبت وبلاگ در گوگل پلاس,آموزش ثبت سایت در گوگل پلاس,ثبت نام سایت در گوگل پلاس,ثبت وبلاگ در گوگل رایگان,ثبت وبلاگ در گوگل به صورت رایگان,ثبت رایگان وب سایت در گوگل,ثبت وبلاگ در پیج رنک گوگل,آموزش ثبت سایت مپ در گوگل,

ثبت سایت در گوگل

ثبت سایت در گوگل

تاریخچه گوگل

گوگل پر بازدیدترین سایت جهان است.شاید برایتان جالب باشد این سایت چگونه بوجود آمده و چگونه به این رشد بی نظیر رسیده است.بهتر است تاریخچه گوگل را مورد بررسی قرار دهیم.گوگل که امروزه تمام دنیا آن را میشناسند یک پروژه تحقیقاتی-دانشجویی بوده است در ماه ژانویه سال 1996 توسط دو دانشجوی دانشگاه کمبریج به نام های لری پیج و سرگئی برین بوجود آمد.آنها پروژه خود را “BackRub” نامیدند و دلیل این نامگذاری هم این بود که موتورهای جستجوی آنها لینک های پشتیبانی را بررسی می کرد و این کار در آن زما مبنای اهمیت صفحه ها بود.امروزه این کار رتبه صفحه نامیده می شود.اولین دفتر گوگل دو سال بعد در سال 1998 راه اندازی شد و شرکت گوگل به صورت رسمی ثبت و شروع بکار کرد.شاید برایتان جالب باشد که اولین دفتر کار شرکت بزرگ گوگل در گاراژ خانهٔ سوزان وژکیکی در منلو پارک، کالیفرنیا قرار داشت.در ماه اوت سال 2011 شرکت گوگل در اقدامی غیر منتظره اعلام کرد که بخش تلفن‌های همراه شرکت موتورولا را خواهد خرید و چند ساعت پس از اعلام، صاحب آن شد.

چرا باید سایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟

وقتی که یک سایت زده می شود قطعا به دنبال بازدید گرفتن از موتور های جستجو است و با ثبت سایت در گوگل مطالب سایت شما کم کم در نتایج گوگل ظاهر شده و به سایت شما بازدید می دهند.

چگونه سایتمان را در گوگل ثبت کنیم؟

این کار بسیار آسان است و برای شما مرحله به مرحله به صورت کاملا واضح توضیح داده میشود

ابتدا به آدرس زیر بروید

http://www.google.com/webmasters

پس از ورود به این سایت روی گزینه Sign in to Webmaster Tools کلیک نمایید.

ثبت سایت در گوگل وبمستر

ثبت سایت در گوگل وبمستر

توجه داشته باشید که در صفحه  باز شده اطلاعات ورود به حساب گوگل خود را وارد نومده و سپس طبق تصاویر زیر عمل نمایید.این کار آسانتر از آن است که فکرش را بکنید

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

مرحله بعد

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر

پس از وارد کردن آدرس سایت خود در کادر بالا صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد مثلا اگر آدرس سایت آذر آنلاین است آنرا وارد میکنید

با کلیک بر روی گزینه this HTML verification file  فایل شناسایی گوگل را دانلود کرده و سپس در شاخه اصلی سایت خود آپلود میکنید

بعد از آن بر روی دکمه verify کلیک کنید

با روش های زیادی قادر خواهید بود که سایت خود را تائید کنید اما بهترین و آسانترین روش و بدون دردسر استفاده از فایل تائید می باشد که باید در شاخه اصلی سایت خود قرار دهید و دکمه verify را کلیک کنید تا سایت شما ثبت شود .

آموزش تصویری ثبت سایت در گوگل وبمستر

آموزش تصویری ثبت سایت در گوگل وبمستر

اکنون سایت شما در گوگل ثبت شده است و شما می توانید از خدمات گوگل وبمستر تولز استفاده نمایید

نکات مهم در زمینه ثبت سایت در گوگل

توجه داشته باشید که یکی از راههای بالا بردن ترافیک و بازدید سایتان ثبت سایت در گوگل است که شما می توانید به راحتی به آدرس www.google.com/addurl.html بروید و سایت خود را در آن ثبت کنید.فقط توجه کنید که ادرس سایت را کامل وارد کنید (همراه با http:// ).دقت داشته باشید که فقط صفحه اصلی سایتتان یا همان هوم پیج را ثبت کنید

نکاتی برای افزایش رتبه مطالب سایتتان در نتایج گوگل

از لینکهای منظم استفاده کنید تا رتیه صفحات سایتتان در نتایج گوگل بالا رود

حتما سایت مپ سایت خود را فعال کنید

محتوای صفحه باید با عنوان هم خوانی داشته باشد مثلا مطلبی که عنوان آن بازاریابی در اینترنت است و کلمه بازاریابی و اینترنت در مطلب نیست مطلب خوبی نخواهد بود

همه کلمات کلیدی را که در متاتگ مشخص کرده اید باید در همان صفحه بکار ببرید

اگر عکس هایتان را لینک می کنید حتما alt بزنید

در هر صفحه کمتر از صد لینک بکار رفته شود

موتور های جستجوی گوگل با با جاوا اسکریپت، کوکی ها، session ID ، DHTML و یا Flash مشکل دارند.

وجود If-Modified-Since HTTP header در وب سرور سایت خیلی مهم است چرا که کار آن این است که تغییزات را به گردشگرها اعلام می کند

متخصصان گوگل در هنگام ثبت سایت در گوگل به کاربران چه توصیه هایی می کنند؟

بهتر است صفحات سایتتان را برای کاربران خود بسازید نه موتور های جستجو.چون گوگل باهوش است و شما را جریمه می کند

هیچ حقه ای برای بالا بردن رتبه سایت از چشم گوگل پنهان نمی ماند

لینک سایت های اسپمر را در مطالب خود قرار ندهید

لینکها و متن های پنهان برای سایت شما مضر هستند

متن کوتاه ولی با محتوا بهتر از متن بلند بدون محتوا و بی ربط است

برای بلند کردن مطلبتان متن را کپی نکنید

گوگل به سایتهایی بها می دهد که تولید کننده محتوا هستند نه کپی کننده محتوا.

ثبت سایت در گوگل

  • عباس زادعلی

تعبیر خواب بیمارستان

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ق.ظ

تعبیر خواب بیمارستان | تعبیرخواب بیمارستان | tabire khab

تعبیر خواب بیمارستان,تعبیر خواب بیمارستان روانی,تعبیر خواب بیمارستان دکتر آرام,تعبیر خواب دیدن بیمارستان,تعبیر خواب در بیمارستان,تعبیر خواب لباس بیمارستان,تعبیر خواب بستری در بیمارستان,تعبیر خواب بیمار در بیمارستان,تعبیر خواب رفتن به بیمارستان,تعبیر خواب بیمارستان رفتن,تعبیر خواب دیدن بیمارستان,تعبیر خواب دیدن بیمار در بیمارستان,تعبیر خواب دیدن مرده در بیمارستان,تعبیر دیدن بیمارستان در خواب,تعبیر خواب در بیمارستان بودن,تعبیر خواب مرده در بیمارستان,تعبیر خواب مریضی در بیمارستان,تعبیر خواب بستری شدن در بیمارستان,تعبیر خواب بستری بودن در بیمارستان,تعبیر خواب بستری شدن در بیمارستان,تتعبیر خواب رفتن به بیمارستان

تعبیر خواب بیمارستان , تعبیرخواب بیمارستان , دیدن بیمارستان در خواب

تعبیر دیدن بیمارستان از نظر لوک اویتنهاو

دیدن بیمارستان در خواب به این معنی است که شما دوستان خود را نیازمند خواهید یافت.

در درون بیمارستان بودن در خواب دلیل بر خبرهای غمگین دارد.

دیدن مریض خانه به این معنی است که غصه به شما نزدیک می شود.

تعبیر خواب بیمارستان از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید که در بیمارستان بستری هستید ، نشانه آن است که باید با دقت و هوشیاری از بیماری مسری فرار کنید.

اگر خواب ببینید به بیمارستان می روید به قصد ملاقات مریضی بستری ، نشانه آن است که خبر بدی راجع به حال یکی از نزدیکان خواهید شنید.

تعبیر خواب بیمارستان از دید اچ میلر

مشاهده‏ ى بیمارستان در خواب، نشانه‏ ى آن است که به دیدن مریض مى ‏روید.

اگر در خواب ببینید که از بیمارستان مرخص مى‏شوید، بیانگر آن است که قصد دارید در انجام کارهایتان به خود متکى باشید.

اگر در خواب ببینید به عنوان یک پرستار در بیمارستانى کار مى‏کنید، به این معنى است که از یکى از اطرافیانتان ناراحت و غمگین می ‏شوید.

تعبیر خواب بیمارستان از دید کتاب سرزمین رویاها

دیدن خواب بیمارستان به این معنی است که در فلاکت می افتید.

شما در بیمارستان هستید یعنی که هنوز جای امید برایتان باقی است ! میتوانید زندگیتان را روبراه سازید.

تعبیر دیدن یک بیمارستان که بوسیله افراد مذهبی اداره میشود بر این است که امیدتان را به خدا بسپارید.

تعبیر دیدن بیمارستان در خواب اگر در خواب در یک بیمارستان روانی هستید یعنی افکار و اعمالتان را بیشتر کنترل کنید.

تعبیر خواب بیمارستان | دیدن بیمارستان در خواب | تعبیر خواب

  • عباس زادعلی